Päron



Jag har fryst in detta päron. Jag har ett fryst päron i frysen. Det är hårt.

I helgen var vi i Alingsås och spelade. Det var fail. Publiken var inte så många och så såg man dom inte heller för det var så mörkt. Jag fick skrattanfall och minnesförlust så jag sjöng inte två hela verser i olika låtar. Vi hade ingen mick till Majakören. Men men. Vi åt dyr thaimat och strosade omkring i kalla alingsås med pumpor och äpplen. Jag köpte godis och vräkte i mig. Andra gången jag ätit det på över 8 veckor. Skulle inte äta på hela terminen alls egentligen, men nu får jag äta igen, dock bara ekologiskt (Vilket är dyrt och inte överdrivet gott)

På söndagen var jag, far och Benjamin i kolonistugan och städade. Skulle målat egentligen men vi hade ingen färg. Kaninerna smet nästan.

När vi kom hem upptäckte vi att de kanske ska bygga fula fucking miljardlägenheter, hotell, resturang och fula skithus där. Eller iallafall brevid. Så de kankse måste riva hela sjöbergen inklusive vårt nya andra hem, eller så blir det bara skuggat av höga hus. Och det suger mer än hårt. Pappa som är så glad över detta och vill bygga ett eget litet hus där och hela rusket. Ifall det skulle bli höghus har han också kastat 70 000 i sjön.
Jag hatar nya hus. De förstör och är ruskigt fula.

Köpte Jaqees senaste och lyssnar nu. I'ts good shiet.

Och jag skriver som skitblä idag. Blivit omedvetet ipåverkad av alla esteter med dålig humor.


Kommentarer
Postat av: Winald

haha. Du har alltså ett fruset päron!?! Sjukt. haha

Tror jag såg dig gå med nån på kungsladugårdsgatan för några dagar sedan. kul

2008-10-23 @ 19:52:41
URL: http://groomingmocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0