Brownie



Igår vaknade jag brevid Benjamin till en mulen dag. Vi var duktiga och pluggade lite. Men sen vart det rep och vi åkte till fängelset. Där möttes vi alla av läskiga japannördar som satt vid datorer, ritade på toaletten och hade de mest skumma kläder man kan tänka sig. Vi blev rädda men fann säkerhet i replokalen. Nya låten blir fet med blåset och jag sjunger på franska måste lära mig texten tills på torsdag. Attans. Har franska tal på torsdag också. med endast stödord. Vad tror han om oss egentligen.
På repet käkade vi glass också.
Och efteråt var det kära gamla blame the pony hos Alice. Vi lagade tacos och sedan brownie. gud så gott. Spelade alfapet. En omgång tog mer än två timmar. Jag och alice vann. Vi såg också på youtube videos. Massa gamla lilla melodiefestivalenlåtar. wunderbart. Micha försvann, föräldrar kom hem och vi såg på little miss sunshine. Den är fin är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0