Ockupation



I söndags spelade vi på det ockuperade huset i Gamlestan. Vi hade ingen trummis så Tims kompis hoppade in på bongotrummor och det gick fett.
Vet inte hur det går för huset nu. Var där igår och då var det kvar, kan ju bara hoppas. Läste på motkraft men fann ingen uppdaterad information.


Såg att det är Asfet spelning på Musikens hus den 26 december med Kultiration, Räfven och Glesbygd'n. Nio jävla dagar innan jag fyller arton. Jag borde kunna komma in, men det är svårare att hitta någon att gå med. Fast jag kankse kan finna någon och lura med..

Annars är jag jävligt kissinödig hela tiden denna dag och äter pepparkakor och läser högt och pluggar och ser på bokstavligt talat skit.

Kommentarer
Postat av: winald

skönt med snälla kompisar som ställer upp o trummar lite:-)

2008-11-25 @ 20:09:29
URL: http://groomingmocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0