Katie Melua



Överskriften bör lyssnas på. mysigt.

Idag åt jag vanligt godis för första gången på 70 dagar. Det var sjukt gott, i varjefall i början, sen blev det för mycket och jag tänkte hur mycket godare det var med frukt. Frukt är kolosalt bra. Klementiner är det som gäller nu.
Är trött som en gammel farbror efter första skoldagen efter lovet och en rundvandring på staden med maja. Var inne på HM. Allt var totalfult. Jag tycker nog allt är fult just nu. Är trött på alla mina kläder.
Ilandsproblem.
Ett annat ilandsproblem är allt dessa julpynt. Små söta tomtar och fula granar.
Nej. tacka vet jag sommaren. Bara ett halvår kvar:)

"nä ja ä äntä bitter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0