Åter



Tittade igenom min bilddagbok. Hittade massa gamla roliga bilder och drömmar. När jag läser dom igen minns jag dem så väl. Det ät roligt.


Jag drömde att jag var på Ebbas sommarland.
Sen blev jag plötsligt en liten liten pojke som hade en lillasyster. vi badade i en liten damm och då kom en jättestor fisk(inplastad badoljefisk) och åt upp henne. Hon ploppade ut hemma hos kaptens röds jättestor våning. Han var jättestor och hängde och slängde i takbalkarna. Det var hans damm och han hade odlat fram de stora fiskarna för att de skulle äta upp folk. Varför vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Winald

Är du mer aktiv på din bilddagbok? nåt kul där? hmm

2008-12-01 @ 18:20:34
URL: http://groomingmocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0