Övningsköra bör man göra.

image128
Eve for iväg och fångade Blame the pony på massa kort en dag.

Jag tror jag glömde min gympapåse på spårvagnen. Skataliteströjan och mysbrallsen. Attans bananer.

Lyssna på Billie the vision, summercat.

Längtar efter sommaren som vanligt, och nu är det visst snö ute också så det känns långt borta.

I torsdags spelade jag för första gången med mig själv. Jag var värre än ett asplöv.
Och i lördags var det spelning på fängelset med blame the pony. Vi sög som vi aldrig sugit förut skule man kunna säga. Fast jag säger hellre att vi var jävligt kassa.
 

Men snart är det lov! Och då far jag och Aronmannen till Danmark och ser på Babylove och hälsar på Jenni! Skall bli najs.

Nu äre Engelskaplugg och godis som gäller.

Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym bandbild!!! fasen vad poppiga ni ser ut!! Grymt

2008-03-18 @ 21:32:31
URL: http://groomingmocker.blogg.se
Postat av: Evelyn

Nej ack Simone, du var snuskigt bra!
Jag äääääääääälskar dig!

2008-03-18 @ 22:48:41
URL: http://nextexit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0