Yoga

Yoga

Torkade jordgubbar är sjukt gott.

Idag var jag och Maja och provade på ashtanga  yoga. Det var något för mig! Eller kan bli. Synd att det är så sjukt dyrt bara. Men jag får försöka skaffa ett jobb. Svårt.

Vi har fått en spelning i Danmark på pigefestivalen också. Låter galet kul. Vi missar dock musik direkt men livet går vidare. Danmark känns mer exotiskt.

Frågan är om jag ska läsa poesi på söndag.

Solen är lycklig igen. Visar sig för omvärlden. Det tycker jag om.

På fredag skall jag på första filmfestivalfilmen också.

Kommentarer
Postat av: Winald

Fräcka bilder med bilder på:-)

O den innan. Hur lyckas du alltid ta så bra kort?

2008-01-29 @ 20:19:05
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0