Glatt nytt år!

image60

Igår drog vi på fest i Kortedala. Det ligger ju nästan i Kina för tusan. Där vart det vodkaparty och kulturkrock. Hälften var Bosnier som ville lyssna på sin folkmusik.. Men vi fick 20 minuter här och var så lite Rasta hunden och annat gott blev det.  Sen började det bli tafsning och skit så då stack vi till spårvagnen. Där firade vi vårt nya år. Så 2008 kommer kankse bjuda på hejdundrandes mycket spårvagnsåkning. Får vi hoppas.
Sen hade vi glöggparty hemma hos mig. Satans hembrända från 88, smakade skit.
Maja och co lyckades smita hemifrån en stund och kom och joinade oss också. Det var trevligt.

Detta året ska jag bli trevligare och gladare mot alla. Jag ska skaffa en spelning åt mig själv och så ska det bli mer party!  Och mer miljövänligt. Och så ska dte slutas fuskas med gelatinet!
Nu hoppas jag att alla politiker fick sig en ordentlig bakfylla så de kan tänka över vad de ska göra i år.

Fred och kärlek  2008!

Kommentarer
Postat av: W

haha. Toppenkväll alltså!

2008-01-01 @ 13:54:27
URL: http://groomingmocker.blogg.se
Postat av: Sara

Night falls over Kortedala. Wei.
Partiieeee

2008-01-01 @ 14:29:23
URL: http://permanentdaylight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0