en söndag

image84

image85

Inatt sov jag tolv timmar. Det var skönt. Dagen började segt men vid fem tiden cyklade jag och lämnade ett cv hos Café Marmelad. Sen begav jag mig till Maja. Vi spelade den stora spelboken. Omrar och Stegar är segt. Jag tyckte att vi skulle se på bio så till Hagabion for vi med glatt humör. Köpte biljetter, köpte ett paket vindruvor och såg på denna film. Den var väldigt söt och bra och jag älskar musiken i den. Den handlar om en egyptisk polisorkester som åkt till Israel för att spela. Men någonting går snett och de hamnar ute i en förort och får  tillbringa natten där.
Den var charmig och snyggt gjort. Fina färger och bilder. Så som det ska vara.
Efteråt tog vi oss en kopp the, och så småningom begav vi oss hemmåt. Vi gick sexgatan fram. Det är en konstig gata. Kankse 4 sexshoppar, några caféer, och så  skank och annat bra.
Vi sjöng hela vägen hem och gjorde coola beats. Vi sjöng framförallt om Bosse, Ann, Steken, Greken, Hakan, Håkan och Gussen. Ja och plötsligt var vi hemma. Vi bakade en kladdkaka. Åt mat, åt kaka och spelade kort, Hej Knekt är det lätt bästa kortspelet.

Efter Maja gått hem fick jag tråkigt..

image86

image88


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0