Seg söndag.

image127

Otroligt seg dag. Vaknade kl 12 i ett tjockt varmt duntäcke med Maja brevid mig i ett kvavt vattenpipsluktade rum. Vi upp, diskade och åt ostmackor med grönt the.
Igårkväll somnade vi kl. 4 efter att ha lekt med 16 sakta avdroppande pers, rökt och lyssnat på musik. Innan vi somnade såg vi på slutet av en dubbad karatefilm också.

Vi lyssnade bland annat på den finaste  låten jag vet.
http://youtube.com/watch?v=_mb1atYo5V0
Så grymt vacker.
Hittade inte den bästa versionen men men.

Idag var jag pepp på att pimpa mitt misslyckade jackköp men pappa hade inte fixat hem färg än. Så jag har slappat, varit uttråkad, irriterad.

Nu ska vi snart se på Wire.

Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0