Kardemummakaka

image111
Maja var min modell idag. Jag fotade i Thomas studio. Det var komplicerat med ljusmätare och blixtrar men förhoppningsvis blev det bra. Får väl se på onsdag när jag framkallar. En av de tre bilderna såg iallfall ut såhär och det är jag nöjd med.
Sen åt vi supergod mat. Ris och korn/kål gryta och kardemummakaka till efterrätt.
Alice kom hit och spelade alias med oss och sen åkte hon och jag till hängmattan. Maja gick hem men vi fick se finfin poesi. Mycket bra idag faktiskt. Och äta godgod fallafel. Det var en sådan dag när man kan äta hur mycket som helst bara för att det är otroligt gott och roligt.
Nu är jag grymt irriterad på datorn och ska prata med Aron och sova sött under ett varmt duntäcke.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0