Kanelbullar

image117

Onsdag idag. En fri onsdag. Vaknade på en madrass på golvet i Majas varma rum. Solen lös mig i ögonen men jag lyckades somna om. Jag somnade väl om sådär 7 gånger. Drömde att min granne hade adopterat en afrikan, kankse 13 år. Han blev min kompis och jag fick lära honom svenska och säga åt honom att ljusrosa dressar inte var snyggt. Osv.
Jag har drömt väldigt mycket om afrikaner denna veckan.
Satte mig vid tv:n och tittade på skit tills Maja och Micha vaknade. Då åt vi frukost. Blåbärssylt är det bästa.

Sol idag också, så Alice kom och hämtade oss och så köpte vi lite ingridienser på konsum, sen bakade vi kanelbullar! I jäsningarna spelade vi diverse kortspel och innan vi fick smaka det underbara resultatet laga vi ihop en god nudelwok med morötter, paprika och tomater.
Bullarna avnjöt vi till den bästa filmen vi kunde hitta, "mitt liv är Rosa". Den var ju bra..

Cyklade hem till far och så jammade vi i ca en timme. Sen insåg jag att min gitarr var hos mamma så jag cyklade i super fart till mor. Dimmigt, kallt, sjärnklart och mysigt.
Gick till repet. Spelade lite fotbollsspel med..Magnus kanske han heter, innan de andra kom.
Repet var väl rätt kul, tråkigt när man inte skapar nytt.
Vandrade hem visslade tills jag insåg att det gick några bakom mig, inte lika roligt att vissla då.

Nu ska jag snart sova, och efter att ha skrivit så här mycket om en inte alltför intressant dag sover jag nog gott.
Imorgon kommer Aron. Och innan dess ska jag leka med Sara.
Jippi.

Kommentarer
Postat av: winald

Läskig bild!!

Rackarns vad du har bloggat senaste!! Bra:-)
Får hålla koll oftare nu.

2008-02-14 @ 19:59:45
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0