Fredag

image109
Maja åkte med mig hem efter skolan. Vi åt gammal pastasås och sen vräkte vi i oss godis och chips och såg på top model och annan skit.  I våran tristess kom vi på att det var dags för Toaster jam att göra ännu en hit och det gjorde vi.( www.myspace.com/toasterjamduo låten bör komma upp snart) Denna gång använde vi oss av:
Brödrost, såklart.
Stålbunke
Tändare
Flaska med pärlor i
Cykel pakethållare
Cykelpump
Element
Tangentbord
Nycklar
Och våra fantastiska röster.

Det är en hit. Men den rekommenderas ej att lyssnas på på kvällen då den kan vara lite skrämmande.

Jo men sen drog vi hem till Alice och spelade Alias. Satan var där också och han fick en rejäl makeover. Stiligt minst sagt. Vi ville också vara snygga så det blev vi. Maja blev våran hallick eller nåt i den stilen.
Vi drack lite the och så också och hade trevligt. Sen gick jag hem och sov sjukt gott.

Idag är det lördag, men det känns som söndag. Trist. Men jag har vart på Bengans och sett Lykke Li med Eve,Yohan och Manpeace iallfall. Och vart på loppis och trängts bland massa elaka pensonärer som tror att de äger världen. Jag köpte en handduk för 3 spänn, bara för sakens skull.

Nu ska jag försöka finna något att hitta på.

Hejhopp





image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0