15 februari.

Denna dag var det soligt och jag och Aron bestämde oss för att åka på utflykt till Tollered. Och då kan det inte hjälpas att det blir många kort.
Vi lyckades missa första tåget och då blev det otajming med bussarna så vi fick vänta en halvtimma i Floda. Där är det alltid trevligt och jag fick massa minnen från när jag var liten. Dock hade jag svårt att orientera mig i början och Aron försvann och lekte i skogen eller nåt. Men vi fann varann, och köpte chips.
Galet hur gott det är att vräka i sig något gott när man är hungrig. Inte så bra kanske men vafan..

I Tollered fanns en fager Sara med The och skrivmasking och andra leksaker. Och så kom en Lina med två vänner och vi satt och hade trevligt. Sedan ville vi ut och leka cowboys i skogen och det gjorde vi. Bara det att Linas "lag" gick hem och åt när vi smög omkring i skogen, alltid redo att skjuta dom. Ja så var det ungefär.
Och nu blev det tråkigt att skriva.
Tjingeling


image118

image119

image120

image121

image122

image123

image124

Kommentarer
Postat av: winald

det översta kortet var sjukt fräckt!!!

2008-02-24 @ 21:12:06
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0