Trök

image162

Idag var solen framme vilket får mig att längta på sommaren. Denna bilden tog jag förra sommaren, eller våren. Var vid Röda Sten med några kompisar.
Kul att se på gamla bilder. Tänkte på hur fula kläder och så jag hade då. Går fort att bli ful i dåtiden. Undra om jag ser för jävlig ut nu om ett tag.
Kort skola idag iallafall. Är hemma nu och känner mig ledsamt uttråkad. Vill skrika ut det tråkiga. Jag vill ut ur huset men samtidigt måste jag skriva sex ynka meningar på franska som jag inte orkar. Det är yoga om 20 minuter kom jag på nu. Men jag orkar inte det heller. Jag vill bara träffa någon och prata eller bara sitta med.
Äh. Jag saknar nog Aron. Skulle köpa tågbiljetter dit nu, men jag har ju ica bankort så det ville sig inte.
Kanske borde ta ett bad. Eller ta kort. Eller gunga.
Vill göra med vill inte göra för det ogörliga har knutit fast mig i lägenheten.

Har inte blivit lurad idag. Tråkigt. Och jag glömde bort att luras. Mer lur åt folket. Det ät kul att luras ju.

Bajs.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hahahahaha jag tänkte också så här om dagen! "Undra om jag ser för jävlig ut nu om ett tag."

lite roligt sådär..

2008-04-01 @ 19:21:30
URL: http://nextexit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0