S.o.l

image190

Idag har jag sett en man utan öga, bara skinn. Och en annan man med bubblor i hela ansiktet. Det är läskigt hur viktigt det är med utseende. Jag och bubbelmannen var på spårvagnen så skulle jag av men så kunde jag inte öppna dörren så jag fick åka en hållplats till. Då kollade jag bak , mot där han satt och såg att det var en knuffdörr där med så jag gick framåt till den elektriska istället för jag ville komma ut. Men då tänkte jag att han kanske tänkte att jag gick fram bara för att han satt där, eller inte riktigt så var det inte men det jag försöker säga är att om någon ser annorlunda ut vet man (eller jag, vet inte om jag talar för mig själv) inte vad man ska göra av sig själv, för man vill bara inte bry sig alls och låta den känna att den inte alls ser annorlunda ut. På ett ungefär.

Jag har en ny kamera och jag älskar den och idag har jag tagit massa kort på ointressanta saker.

Svenska Top model är förjävla tråkigt.

Engelskaprovet gick åt pipsvängen. Det var nog ungefär det sämsta jag skrivit.

Kommentarer
Postat av: mathy

mh. dessa foton ger sån värme i kroppen.
de är så otroligt vackra!

2008-05-08 @ 00:20:42
URL: http://agentens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0