P3 gör det själv

image212

Nu är det kulturdagar på schillerska. Det är musik, utställning, cafén och grejer.
Med skoltidningen bygger vi en 2 m hög shiraff i papier maché.
Igår cyklade jag genom slottskogen till skolan, det var härligt och mycket med folk redan elva på morgonen.
Efter skolan kom Cissa hem till mig och så lärde jag henne Down to earth och så spela vi lite. Sen for vi iväg till parkgatan och spelade in där. Det var läskigt. Jag är den sämsta personen man kan hitta att intervjua och vi hade inte hunnit öva mer än en timme så jag spelade fel också. yey.
Idag har jag och Maja vandrat på stan i jakt på människor med glasögon och gatmusikanter. Jag fann en, en enda! en tjock och soft dragspelare. Vart är alla?
Imorn ska jag till Tollered på kalas och sen ska jag sova hos farmor i Floda. Najs bajs.
Helgen bjuder på mulet väder. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0