Lördag i Adgatorp

Jag vaknade i Agdatorp brevid min älskade.
image204
Vi åt frukost i solen, rostmackor, apelsinklyftor och te.
image192
Vi gick barfota i gräset och det kändes som sommar lov. Så sjukt härligt!
image198
Springa och leka som barn på sommarlovet. Fint var det.
image193
Laga cyklar, en specialité. Trädtoppsbuffé.
image194
Murmeldjur i skogen. Det var så vackert så jag nästan svimmade. Alla blommor och solen.
Solen gör människor glada. Men jag och Maja kom på att man inte kan plugga när det är sol
så det är rätt så bra att vi har vinter annars hade vi inte varit så smarta. Och att det kankse är
därför det inte går så bra för utbildningen i Afrika, haha.
image195
Hopp. Om sommaren!
image196
Den här hästen var ju jävligt trevlig, så fort man vill klappa den visar den tänderna som en
annan tok.
image197
Run run run run run.
image200
Vi lekte pantgömme. Fast dom kallade det Dunken, det var fult. Och jag har verkligen svårt
för namn. Jag tror jag har en sjukdom.
image201

image202
Vi spelade Shack i solnedgången. Jag förlorade ganksa stort. Hade bara kungen kvar och
hade slagit ut ungefär 5 av hans snubbar. Attans.
image203
Vi såg en älg, fast jag hade inga glasögon på mig så jag såg en klump. Det var fint...

Kommentarer
Postat av: Evelyn

din kamera är mumma :)

2008-04-23 @ 19:07:43
URL: http://nextexit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0