Hemma

image167

Tog mig själv ledigt idag, mådde inte så bra i morse. Mår inte så bra nu heller men tror mest jag har fått latsjukan. Gick upp vid elva och sen dess har jag mest tittat på sjukt dåliga TV program. Åt lunch nyss. Gott. Plattbröd med ris, hommous, cashewnötter, tomat, gurka och curry. Gott och gick på 2 minuter.
Borde leta efter min fotomapp men vet inte vart jag ska börja. Har ju två hem att leta igenom. Måste hitta den, annars får jag IG i foto.
Spelat lite musik också och nästan gått ut. Det är ju sol för en gång skull. Men jag ska skriva klart om Aboriginerna efter top model iallafall. Och diska. Och gå ut bara en liten stund. Mina mål för dagen.
Försöker pimpa bloggen också men det blir inte som jag vill.

Tekalas.


Kommentarer
Postat av: winald

fasen vad gott det verkar!!

2008-04-06 @ 17:41:00
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0