"Gör det på den"

image168

Prestationsångest.
Färsöker jag att ha.
Vill jag inte ha.
Har jag lite.
Prestationsångest för skolan, för musiken, för att prata, hur jag ser ut, vad jag gör, osv.
Fast inte så mycket, det är ju inte så att jag går omkring och tänker på allt jag gör hela tiden. Den bara ligger där i hemlighet och kommer fram när jag inte vill det. Egentligen gör jag ju som jag vill och bryr mig inte så mycket.
Men den är nog extremt jobbig för vissa. Fast det finns ju också värre ångestar.

Vette fan.


Drömde roligt igen. Sov i våningsäng. Levde på artonhundratalet och det var brist på potatis.
Simmade brevid en bäbis som höll en bäbis framför sig. Hade massor av fula solglasögon.



Dagens citat från mig själv som 3 åring. " Den var inte ganska liten", om Stena Line. Jag älskar att se gamla videos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0