Glad!

image174

image175

image176
Hittade dessa gamla korten från när jag och Eve cyklade enda till Säve i maj förra året för att ta kort på en äng med höga strån. Det var inte så höga och fina strån som vi tänkt oss och så var det galet lerigt. Men det var en härlig dag..

Idag däremot hade Alice och jag picknick vid röda sten. Solen värmde och blåsen kylde. Varm choklad gjord på havremjölk och ostmacka med gurka. Mys.
Gick hem och tänkte leta en sista gång efter fotomappen. Och jag hittade den! Helt otroligt! Den stod i hyllan maskerad i rosa. Jag blev överlycklig och dansade omkring i flera år.
Nu är det inget som tynger ner längre, och det är underbart.
På lördag har jag fått ett litet "jobb" med pengar inblandade. Ska hjälpa till på garage salen. Det är najs.
Nu lyssnar jag på franska skivan och är glad och fryser.
I helgen ska jag ta om några kort iallfall.
Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: winald

Shit vad gott det ser ut!

2008-04-10 @ 18:55:50
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0