D.D

image189
Jag älskar att pappa helt plötsligt bytt ut "släng inte bindor, tops och dyl i toaletten" till den här.

Det är tordag morgon och jag försöker vakna med Desmond Dekker. Engelska nationella skrivuppsats om en timme. Igår kväll kunde jag inte somna, hade nya låten på huvudet, värmen var inte på och jag hade glömt äta middag så magen var tom. Somnade vid ett iallfall tror jag.
Idag ska jag göra många saker. På min hand står.
Affishera
Hämta ut biljetter
Tvätta
Soundclash- Spela in nåt skit till Wolverinepojkarna
Henna-färga håret
Packa- Aronland imorn!
Träffa Clara kl 19.
Hoppas på att vi har håltimma efter provet så jag hinner göra allt då.

Problem, everyday is problem.

Fast det glömde jag. Jag är glad! Som en mört.

Kommentarer
Postat av: Anonym

juste. Jag gillar det där med skyltar!!!

2008-04-17 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0