Aron.



Imorgon bär det av till Aron land efter skolan.
Ska alltså sitta på tåget i fem timmar och sticka och plugga och sova.
Mest sova tror jag, det brukar bli så. Men jag ska försöka att vara lite duktig också.

Vi repade förut. Den nya låten blir skum men ganska bra tror jag allt. Bannemej!
Nästa vecka måste jag klämma in 3 fikor med folk. Jag vet inte hur det ska gå.
Jag har alldeles för lite tid nu för tiden. Jag hinner inte leva, det finns så sanslöst mycket jag vill göra men jag hinner inte. Det är tråkigt. Fast jag pluggar inte så mycket som jag borde så jag hinner ändå mer än vissa andra.
Det är bra. Och även ifall jag inte riktigt har någon tid nu så känner jag ändå att mitt liv är jävligt bra just nu! Jag har folk omkring mig och jag håller på med saker jag tycker om! Om jag ignorerar de lilla dåliga när jag funderar över mitt liv så är det grymt bra!
Och tack för det.
Fred och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0