Spis

Spis
Så var det måndag igen. Började inte förräns klockan ett så innan dess stod jag inuti vår garderob och sjöng. Nästan en av fyra låtar är färdiginspelad nu. Kommer bli svårt att hinna innan jul. Men det går nog.

Jag skulle till stan med Christina och Ellen idag men jag dumpade dem vid kungsportsplatsen och gick till inex och frågade efter cd fodralen som dom som skulle fått in nu. Men de hade visst inte beställt dom än. Så det är nog kört.
 Fast livet mår ju så bra ändå.
Efter det ville jag hälsa på min mor på krabat för jag sakade henne lite. Men hon hade precis gått hem för dagen. Så jag strosade lite. Gick till mugg. Har nog aldrig sett en tjej där inne. Tänkte köpa en marackas med det var bara bananen som lät som jag ville och jag hade ingen lust att köpa en banan för 65 spänn.

Farmor var här och passade övervåningen så jag fick se henne lite. Trevligt.
Sen var pappa så duktig så han lagade lasange.
Den njöt vi till ett avsnitt Wire. Näst sista av andra säsongen nu. Halvvägs.

Jag hade tänkt att skriva något viktigt som jag hade tänkt på men jag tappade helt tråden.
Så kan det gå när inte haspen är på.

Kommentarer
Postat av: W

The Wire är så bra va!

2007-12-04 @ 20:44:51
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0