Korv med bröd.

Jag förstörde solnedgången men blev inte mindre älskad för det
Du förstörde middagsbordet och blev plötsligt mycket hatad hatad
Jag förstörde Moder jord och du materialismen
Du fick ta en massa skit
medan jag fick lovord från stadsministern

Jag vill inte veta ifall regnet faller utanför
Jag behöver inte lyssna på eran barnakör

Blomster eller juletid det kvittar jag vill vara lycklig
Värme måste finnas varje dag annars blir jag så spräcklig
Annars kryper jag ut ur mitt skinn
Precis som skelettet Onkel Finn
Inte mitt liv att släpa runt och vara ledsen


 


Kommentarer
Postat av: winald

Varför diktar du ut här? ligger något bakom?

2007-12-20 @ 22:46:47
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0