Julen är snart förbi

image58

Nu har det varit julafton och det är inte mycket kvar. Aftonen var mycket trevligare än jag trodde att den skulle bli. Det blev god linssopppa och lek med barn så svetten rann. Jag önskade mig presentkort på I Indiska. Och det fick jag minnsann. Av tre stycken. Så nu kan jag shoppa loss där om jag så vill.

Igår såg vi på Reservoir dogs hemma hos mor några stycken. De är i malmö så det är härligt ensamt.
Den filmen är sjukt bra. Älskar bilderna och älskar replikerna. Och slutet.

Idag fyller Flora 6 år. Grattis till henne. Har nyss varit uppe och ätit marängtårta så jag är mätt som en kossa. Hon fick ett halsband som jag gjorde igår. Kände att köpandet var över.

Nu skall jag snart fara till stationen och hämta min älskade. !

image59

Kommentarer
Postat av: winald

Nä, nu har du fel. Julen är inte slut förrän granen åker ut. Och det sker på tjogonda-knut!

2007-12-27 @ 10:28:19
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0