Jag slog en vit kullerbytta. Det var häftigt.

image57Idag var det julavslutning. Massa vackert i aulan. Sedan fick vi det nya schemat. tre lektioner innan bamba på måndag morgon. Och sluta halv fem på onsdagen. Fyfan.

Jag har kommit på att jag är jättelycklig. Mitt liv är skitbra just nu. Helt galet. Allt är i princip perfekt.
Och det är svårt att vara lycklig bland folk. För alla är inte lyckliga. Och då blir det fel.
Jag kan styra min mens också. Det är balla fisken.
Och så slog jag alltså en vit kullerbytta idag. Jag slängde mig på pappas säng och gjorde en kullebytta, och insåg i samma sekund att allt var vitt. Överkastet, kuddarna och väggen. Det kanske inte låter så otroligt, men det var otroligt häftigt i stundens skeende.

Vi spelar in musik jag och pappa nu. Trummor på pianot kan vara rätt spänannde faktiskt.

Och nu måste jag ta spårvagnen till mor. Så tjingeling.

Du är bäst.


Kommentarer
Postat av: winald

Bidde musiken bra?

Men styra mensen låter skumt... e det naturligt så okej men med medel- nja, sådär bra kanske.... hehe

2007-12-22 @ 11:03:14
URL: http://groomingmocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0