Flora

image21
383910-19
383910-17
Flora. Min underbara kusin. Galen. Hon har nog damp. Rolig och ja. Henne gillar jag. Och bra på musík är hon. En gång när vi skulle pussa hejdå stack hon helt utan förvarning in tungan i munnen på mig. Det var inte den mysigaste kyssen jag varit med om.

Läste klart Engelskaboken som jag ska tala om imorgon första lektionen. The Death of sweet mister hette den. Handlade om en pojke som växte upp i en rätt så alkholiserad familj. Slutar med att han typ våldtar sin mamma. Kankse är elakt att berätta slutet, men jag blev så sur på det. Det var inte lyckligt någonstanns. Men livet har ju inte alltid lyckliga slut.
Nu ska jag nog sitta och prata om den för mig själv om jag orkar. Sen ska jag sova gott för morgondagen blir lång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0