Farfar

image47
image46

Idag hade farfar 65-års kalas. Det var inget stort sådant. 4 gamla gummor och en gubbe. Och farbror med familj.
Det serverades kött av olika djurart. Tur att jag hade ätit gårdagens spagetthi innan.
Flora var riktigt jobbig och klängde på mig och sa "fetschyss" hela tiden och försökte kyssa mig. När jag skulle gå därifrån hll hon på och dra av mig tröjan. Lagom kul om jag hade blottat mig för dom.
Hmm. Men sen lekte vi lite roligare och drack julmust och åt skumtomtar.
Det var allmänt segt och jag var allmänt jättetrött. Men tillsist åkte vi hem.
Då lyssnade jag lite på hairspray LP:n och blev glad. Omöjligt att inte bli det.
Jag blev pepp och städade mitt rum. Bytte plats på lakanskåpet och trumsetet och det blev genast ännu större. Det vill inte krympa till myssize.

Alldeles nyss såg jag och far sista Wire avsnittet på andra säsongen. only three more to go!

Nu skall jag snart sova. Men innan dess måste jag verkligen kissa. Jag blev galet kissnödig av en varm dator på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0