Den här dagen var inte så jävla mycket kärlek

I try to think about rainbows when it gets bad
you got to think about something to keep from going mad

383910-23


Väckarklockan väckte mig klockan nio. Morgonen gick och mor och jag skrek på varandra och såklart började jag gråta. Jag hann inte gråta klart innan far hämtade oss och skjutsade oss till repet så gråten har varit kvar i halsen hela dagen.
Repet var inte så lyckat. Inget lät särskilt bra och alla var ganksa trötta. Trummisen höll på och snacka och dekandenser eller vad det nu hette och om att allt måste stämma och  blabla man måste sluta på det om det är dominant och att man måste följa lagar. Musik är laglöst för mig. Man ska kunna gå på känsla och så länge det låter bra funkar det.
Efter repet kom mor och Thomas och plockade upp mig och vi åkte till Alingsås. Morfar och mormor har fyllt år och de åt lamm och björnbärspaj. Jag åt kall haloumi. Och björnbärspaj.
Kusinerna var där och var söta och det var trevligt att träffa alla, trots min trött och surhet.


Nu har jag kommit hem och tagit kort på ägg, kaniner och skor. Jag hoppas det blir några bilder, annars ligger jag tre lektioner efter. Foto suger musten ur mig. Det är bara stress stress stress. Stress är inte min grej.


Ja så idag har jag bara sett på allting så negativt som möjligt går. Jag hoppas att morgondagen blir jävligt positiv. Den börjar dock med ett tandläkarbesök..


Jag vill bara bara ha lov nu nu nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0