Agdatorp

I Torsdags efter skolan tog jag tåget till Karlskrona. Resan gick för en gångs skull smärtfritt utan förseningar. Vi kom tillochmed lite förtidigt, även ifall de sa att vi skulle komma 10 minuter försent. 
Jag fick vänta lite innan Aron och mamma Anna kom men då blev jag skuttig och glad i själen. Tänk att behöva vänta en månad på en sån underbart varm kram. Galenskap.
 
383910-11
I fredags tog vi det lungt. Dagen var regnig och lite febrig. Men vi lurade ut oss själva på en skogspromenad i hagen iallfall. Vi högg varsitt vedträ och mediterade med stora klementiner i munnen. Men det är inte så lätt att meditera med klementiner i munnen. Det blir lite svårt att andas och så samlas väldigt mycket dreggel i munnen. Och till sist tränger sig dregglet ut och man skrattar.
På kvällen såg vi Beatels filmer. Otroligt roliga. De bör man se.

383910-12
Sedan kom en lördag och vi tvingade oss upp klockan nio för att se första avsnittet av julkalendern. Det blir nog det enda avsnittet jag ser, för så bra var det inte och tiderna det visas på stämmer inte alls in på mina vakna tider.
Efter den kvarten gick vi och lade oss igen och vaknade inte förrän klockan ett.
Sockerkaksbak.
Vi cyklade ner till nättraby och tog bussen in till Karlskrona för på Porslinan spelade massa band. Inte så många av banden var bra så vi satt mest och drack te och pratade med trevligt folk.
Efter ett tag gick vi till en fest. Där åts klementiner. Det är klementiner överallt såhär års och jag tror nog att det stavas clementiner egenltigen.. Men jag blev iallafall härligt lagom full, dock spydde jag. Men det är nog bara bra.
Efter att ha missat två bussar åkte vi hem och sov gott.
383910-13

Söndagen kom och tåget kom för att slita mig därifrån. Aron följde med på tåget och hann knappt gå av innan det skulle åka. Konduktören fick trycka på massa knappar för det hade redan påbörjat startningen. Men han kom ut iallfall även ifall vi blev lite skällda på. Och han fick åka hem med pappa Ira, och jag fick åka tåg i 4 och en halv timma och få svinigt ont i rumpan.
Jag åkte direkt till hängmattan och lyssnade på poetry slam finalen. Det var väldigt mycket folk. Väldigt varmt och trångt. Tillslut vann Oscar och det tycker jag han var värd för han är grym.

Kommentarer
Postat av: Winald

Du tar så sjukt fina kort. Fasen vad fina de är.

2007-12-03 @ 20:16:51
URL: http://groomingmocker.blogg.se
Postat av: Winald

Du tar så sjukt fina kort. Fasen vad fina de är.

2007-12-03 @ 20:30:44
URL: http://groomingmocker.blogg.se
Postat av: Anonym

ja gilalr hur bilden får mig att se ut som ett musikaliskt pianogeni! jag gilalr det verkligen! dig med!

2007-12-05 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0